Wil jij 20 tot 50% meer winst zónder extra uren te ‘moeten’ werken? Dit is hoe je dat aanpakt…

Zo bouw je een high-end zaak met 20 tot 50% meer winst (zonder 24/7 te werken)

In de vorige blog had ik het over het belang van aandacht en klantgerichtheid als je wil doorgroeien naar een high-level zaak.

Wat heb je nodig om high level door te groeien?

Vandaag vertel ik je wat je nog méér nodig hebt om écht naar dat next level te groeien.

Want ja — vakkennis en service zijn de basis. Maar daarmee alleen red je het niet (meer).
Middelmatigheid is je grootste vijand. Er moet iets meer zijn …

Wil jij een zaak uitbouwen 100% op eigen voorwaarden? Met goedbetalende klanten? Een aanbod dat perfect past bij jouw huidige kennis en ervaring? En een prijs die je waarde weerspiegelt?

Wil je 20 à 50% meer winst, zonder 24/7 te werken?

Dat kan prima. Maar… je zal er wél eerst uit je pijp voor moeten komen.

Doe eerst je huiswerk.

Zoals mijn pa zaliger altijd zei: “De gebraden kiekens vliegen niet vanzelf in je mond.”

Je moet eerst je huiswerk maken en nadenken.
Durven eerlijk naar jezelf te kijken.

Wat zijn de belangrijkste vragen die jezelf stelt?
  • Wat wil ik écht?
  • Wat zijn mijn kernwaarden?
  • Wat is mijn missie en visie?
  • Wat zijn mijn specialisaties? Waar blink ik écht in uit?
  • Wie wil ik als klant?
  • Hoe trek ik net die klant aan?
  • Wat wil die klant dan precies van mij?
Wat wil die goedbetalende klant nu écht?

De goedbetalende klant bestaat. MAAR

Daar moet wel iets tegenover staan, want met je vakkennis en service alleen red je het niet (meer)

Waarmee wordt je échte klantenmagneet?

➡️ Leveren van kwaliteit. Altijd. Overal. Op elk gebied. Kwaliteit boven kwantiteit
➡️ Let op alle details: van hoe je iemand aanspreekt tot hoe je ruimte eruitziet, ruikt, aanvoelt, …
➡️ Eerlijk zijn. Nakomen wat je belooft. Naservice bieden.
➡️ Bereikbaar zijn (of zorgen dat je bereikbaar lijkt).
➡️ Respect geven én krijgen. (2-richtingsverkeer)
➡️ Tijd van jezelf en je klant respecteren.
➡️ Netheid en verzorging van jezelf én je zaak.
➡️ Een rustige ruimte zonder rommel.
➡️ Eenheid in je interieur, huisstijl en communicatie.

Doe de test en doe eens zélf de klantenreis

Doe eens de test:
Dsoe eens alsof je zelf voor de 1e keer als klant in je zaak binnenkomt. Doe zelf de volledige klantenroute: van parking, oprit, inkom, toiletten, tot aan de kassa.
Wat zie je? Wat ruik je? Wat hoor je? Wat voel je? Wat hoor je?

Wat heb je nog nodig om die goedbetalende klant aan te trekken en door te groeien naar een high level zaak?

Last but not least: de energie die je uitstraalt.
Je groeimindset. Je zelfzekerheid.

Vergis je niet: klanten voelen dat haarfijn aan.

Als je zélf gelooft dat het mogelijk is om high level te ondernemen, dan werk je verder aan je dromen en doelen en vind je wel een manier om die te halen.
Dan zoek je kansen in plaats van excuses.

Ik kan hier nog zóveel meer over vertellen.

Benieuwd naar jouw groeikansen en -mogelijkheden?

Laat me eens met je meekijken. Soms zie je je eigen blinde vlekken niet meer en is een neutraal paar ogen net wat je nodig hebt om next level door te groeien.

Groei begint bij actie!

Start vandaag. Durf kiezen!

Succes

Wil je liever altijd als eerste nieuwe inzichten in je mailbox krijgen?

Schrijf je dan hier in voor de inspiratiemails. Wekelijks ontvang je dan waardevolle tips, inzichten en inspiratie om verder door te groeien naar een zaak op eigen voorwaarden, met goedbetalende klanten én meer winst, zonder (nog) meer uren te moeten werken. Ik vertel je graag vol enthousiasme hoe je met meer zelfvertrouwen de juiste beslissingen neemt, zodat je terug rust in je hoofd krijgt en weer voldoening en plezier in je werk.

Geen interesse meer in de mails? Je kan je heel makkelijk terug uitschrijven.

Similar Posts